Rozhodně byste si neměli myslet, že to mají ti, kdo spustí své podnikání jakéhokoliv druhu na internetu, jednoduché. I to by se sice mohlo stát, ale není to zase až tak běžným úkazem, jak by si to podobní podnikatelé přáli. Tady se sice dařit může, ale obvykle tomu tak není, dokud pro to takoví podnikatelé něco neudělají. Přesněji dokud se nepostarají o to, aby se o jejich nabídce vědělo, že tu tato existuje a že je důvod ji využívat.
Nikdo z těch, kteří provozují na internetu svůj vlastní web, zkrátka nemá jistotu, že se o něm veřejnost dozví. Taková nabídka tu pak sice je pro kohokoliv, kdo se na internet připojí, ale někdo takový ji obvykle také mine bez povšimnutí. Protože neví, že tu tato je, a tak se o ni ani nezajímá a nehledá ji. A právě na tom se musí něco změnit, má-li se z pouhého provozovatele webu stát aspoň trochu úspěšný podnikatel.
A co se dělává pro to, aby se z veřejnosti neznámého webu stal web známý, aby právě na tento mířil dostatek lidí, kteří dají jeho provozovateli vydělat? K tomu se s úspěchem využívá optimalizace pro internetové vyhledávače. Taková SEO v Praze stejně jako kdekoliv jinde pomáhá s odstraňováním nedostatků, které mohou weby mít a také mívají, a to s jediným úmyslem – aby web co nejlépe vyhovoval požadavkům internetových vyhledávačů, a tedy dosáhl dokonalého umístění mezi tím vším, co vyhledávače internetové veřejnosti nabízejí.
To a žádoucí propagace, nejlépe PPC reklama v Praze i jinde skutečně efektivně fungující a zájem o propagovaný web vzbuzující, totiž zajišťuje, že se lidé hledající něco podobného dozvědí o podporovaném webu přednostně a tím ho také daleko spíš využijí. A z webu, o který by nemusel mít nikdo zájem, protože by o něm nikdo neměl ani potuchy, se tak může stát učiněná hvězda internetu, přinášející tolik nezbytné zisky.